Tema: Re: Šiukšių vamzdis
Autorius: gopenzo
Data: 2021-01-29 14:59:11
pas mus 12-os aukštų namas, užsikemša vidutiniškai po 4 kart per mėnesį.
dar vis neatsisakėm. bet jau bręsta bręsta. kažką girdėjau, kad nuo
kažkada ten kainuos po 150eur už šiukšlių išvežimą papildomai jeigu
neatsisakysim. tik nesuprantu čia 150eur per menesį, ar už kartą :)

šiaip aš linkęs išvis tą vamzdį demontuoti ir pamiršti.

šiaip kad atsisakyt vamzdžio reikia daugumos pritarimo.