Tema: Re: Mano bustas ir Baltijos liftai vis del to išprievartavo
Autorius: Nioka
Data: 2021-01-24 21:34:05
Tikriausiai Baltijos liftai dirbo pagal sutartį su namą administruojančia
įmone. Nebuvo nei labdaros, nei įsibrovimo. Eiga daugmaž tokia:
 - Lifto tech. priežiūrą vykdanti nepriklausoma įmonė, kaip ir kasmet,
atlieka patikrinimą, sustato patikros aktą. Jame nurodoma, ką liftui būtina
remontuoti
 - Tai, kas užfiksuota akte, yra BŪTINOS namo priežiūros priemonės, ir namą
administruojanti įmonė privalo organizuoti tą remontą pagal įstatymą.
- Administratorius "mano būstas", turi lifto priežiūros sutartį su "Baltijos
liftais", ir šios sutarties pagrindu buvo atlikti remonto darbai.

Kadangi lifto keitimas nėra būtina namo priežiūros priemonė, tai tokiam
darbui reikalingas butų savininkų susirinkimo  daugumos balsų nutarimas. Čia
vertėtų pasikonsultuoti su šios srities teisininku. Gal būt jums patars
kurti Bendriją, ar daryti butų savininkų jungtinės veiklos sutartį. Tada jūs
galėsit keist namo administratorių ar daryt jam kažkokį poveikį