Tema: Re: rankinis prozektorius su 18650
Autorius: ravikas
Data: 2021-01-10 20:10:38
On 2021-01-10 16:30, sofabuilder wrote:
> patarkit koki gera patikrinta varianta. reikia keleto vienetu.
> pora rankiniu, vena ant galvos ir gal viena siaura ilga, masinai
> remontuot tinkama. visu su to pacio tipo 18650 licio celem. reikia ir
> 18650 pakrovejo bei 5-10 vnt celiu.
> fengsui ir super technologiju nereik. RC hobiu neturiu, tai ta tema
> nedomina. naudosiu namie, garaze, kieme. daznai reik pasisviest. reik
> kad padoriai sviestu ir nebutu vienkartinis. dabar turiu visokius su 1x
> AA, 2x AAA ir pan, uzkniso batarkes kaitaliot, sviecia prastai ir
> trumpai. ar yra koks patikrintas variantas uz civiline kaina. lemona
> [...]

aš jau pora gerų savaičių naudojų tokį:
https://www.aliexpress.com/item/1005001315358779.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7d974c4d0OXJTa
kokybė gera, pagrinde naudoju pasikrapštymams vakarais po darbo tai kaip
ir užtenka. Tik kad laukti ilgai reikėjo., kažkaip nekilo ranka mokėti
vietiniams pardavėjams po 20-30 už tą patį.