Tema: Re: Virtuvinis kombainas
Autorius: Bzik
Data: 2020-12-18 12:11:42
aš pirkau iš DE aukcione, tai daugiau žiūrėjau reikiamą komplektaciją, o
ne skaičius. Ėmiau bosch, nes prieš tai turėtam siemensui buvau
susipirkęs visus įmanomus diskus, o jie tie patys jau antras dešimtmetis.
Atsiėjo apie €130 + atvežimas. Dalis priedų buvo neišpakuoti, o ir pats
panašesnis į kurį laiką dulkėjusį emocinį pirkinį. Gal 58 kažkuo geriau,
bet kaip sakant, kam mokėti daugiau, jei rezultatas tas pats :)