Tema: Re: Kaimynas dolbajobas
Autorius: Gosha
Data: 2020-11-30 01:03:53
Mėgstu patriukšmaut (muzika/filmai), bet esu pasidaręs gerą izoliaciją,
keli klausti kaimynai nesiskundė..
O vienas tiesiog vietoj LABAS į akį davė. Jis irgi matyt silpnų nervų,
kentėjo visus metus, nieko nesakė, be ... praplyšo. Vietoj to kad PASAKYTŲ!
Tai gal pasakyk jam pirma?
Žinok nėra akivaizdžių dalykų. Vieniems rytas su gaidžiais prasideda ir
jie tikri kad ir kitiems taip.