Tema: Re: Aliuminis i cinkuota pliena?
Autorius: GD
Data: 2020-11-29 01:51:53
Tema neišsemta. Gamykliškai cinkuoto plieno ir aliuminių kniedžių kombinaciją gamintojas numato. Realiai kaip vyksta - statybioras pragrežia, sukniedyja - toj vietoj visoki cinkavimai, pasyvavimai ir milteliniai dažymai daugiau ar mažiau nusibrūžina. Atsiranda galvaninė pora. Vargu, ar gamintojui čia staigmena ir tokio scenarijaus jis nenumatė, tai kaip bus?
Be to, renault espace posparniai. Kada ten nugrežinėjau, viskas buvo išsilaikę puikiai, nors tam espeisui tada buvo ne mažiau 20 metų. Kniedės nedažytos, vandens ir druskų matę bbžn kiek. Kame reikalas?