Tema: Re: stalvirsis pigiau
Autorius: Arj
Data: 2020-11-26 17:53:28
del svorio tai pilnai sutinku - darbastalis is rastu yra kur kas geriau
negu kokia jo skardine parodija, nes gali normaliai plaktuku mosuot.

o va del klijuoto masyvo - tai nixuja, idealus variantas, visi normalus
varstotai butent is klijuoto masyvo padaryti. Nes paprasta mdf
suxujarinti plaktuku - kaip 2 pirstus *****, o del isilenkimo - stovi
tas klijuotas mdf dirbtuvese ir po 20 metu ir nieko jam nesidaro.
Darytusi tik jei lauke laikytum, bet mdf tuo atzilviu gerokai blogiau.