Tema: Re: negili džiovyklė
Autorius: DJ
Data: 2020-11-11 22:10:09
Nepakomentuosiu apie hooverį, bet pats pries savaite nupirkau samsungą
:) tai filtras yra atidarius bugno dureles, pagal manuala reik valyti po
kiekvieno dziovinimo. Isiimti filtra ir isvalyti poros minuciu reiklas,
ten buna toks dulkių veltinukas susiveles.
Pagal manualą negalima uždegti grotelių.

DJ