Tema: Re: Dekoratyvinai nerūdijančio plieno vinys -vinukai
Autorius: GD
Data: 2020-11-09 08:40:12
Tai tik mano pasvarstymas.
Ir mano nuomone, pirties atveju pati konstrukcija turėtų būti tokia, kad visokių ten metalinių galvučių ir pan. geležų neturi matytis iš viso, ir neturi būti galimybės paliesti jas nuoga subine, nes įkaitę. Manyčiau, kad problema pirtyje yra ne metalo juodavimas, o rūdžių patiokai per medieną, kurie gali išlyst ir ten, kur pačių vinių nesimato.