Tema: Re: Kondicionieriaus instaliavimas
Autorius: Sail
Data: 2020-11-06 11:11:02
Kalbant su montuotojais, info tokia:

Normalaus AC instaliavimas murinam name 1.5 valandos. Mediniam namui
uzmete dvigubai, tai trys valandos (mano namas medinis).

Vamzdeliu sakiau reiks dvieju gal astuoniu metru, nes AC ant taburetes
apacioj, o kambarys antram aukste.

Medi greziot bus px, situacija man gerai zinoma. Padaryciau ir pats, tik
sistemos normaliai neuzpildysiu (nors gal - reiktu ziureti kaip kas
daroma). Zodziu paliksim profesionalams.

Iskaitykim, kad saskaitu man nereikia (pasitikiu kartais zmonem),
reiskia jiems pvm i kisene, ir pelno mokestis irgi.