Tema: Re: Apsauga nuo viršįtampio
Autorius: Kipsas
Data: 2020-11-03 16:17:02
2020-11-01 14:41, Julius rašė:

> Nesuk galvos. Visi gamitojai savo elektroninėse moduliuose tai numatę ir sumontavę. Nuo momentinių viršįtampių sumačys. Nuo žaibo ne. Tik monterio paslaugos vis tiek reikės nedideliam remontui. O šis sydegs kartu su gamykline apsauga. Šį išmesi, o ten teks remontuoti. 275V yra ta riba, jai tai suveika. Tau reikia ano elektroninio, kuris nutraukia grandinę prie mažesnės reikšmės. Tik ar yra prasminga rai daryt?

Aš kol kas neturėjau su tai reikalais jokios bėdos, bet mano kaimynai
gretimame name, ten gyvena 2 šeimos, apturėjo nemažai išlaidų, kai
reikėjo keisti visą dujinio katilo elektroniką, perdegusį TEO modemą,
tiesa pakeitė nemokamai. Tuo momentu, visame kvartale įtampa buvo
sumažėjusi tiek, kad kaitrinės lemputės švietė blausia raudona šviesa.
Mūsų gatvės kelios šeimos kreipėsi ESO, kad sutvarkytų ar pakeistų
transformatorinę, kuri ten stovi nuo antro pasaulinio karo pabaigos, bet
be rezultatų. Kartą metuose gauname pranešimą, kad nebus elektros, nes
darys profilaktiką.
Va taip ir gyvenam.