Tema: Re: Re:Minirekuperatorius san. mazgui
Autorius: Saulius74901
Data: 2020-10-20 15:35:31
Toks variantas pas mane namie sukasi 3,5 metų.
Praveri langą kambaryje, per jį patraukia orą per kambarį ir dušinę, po
valandos drėgmės belieka pusė tiek kiek buvo po prausimosi.
Maudytis su įjungtu vėsoka ir tiek.
Tiesa pas mane per kanalą ir vėdinimo kanalą šalia kamino oras iškeliauja 7
m. aukštyje.