Tema: Re: grezinio pridavimas
Autorius: tranzoo
Data: 2020-10-12 19:15:51
apie nelegalu grezini. yra straipsnis.

Gręžinių geriamajam gėlam ir gamybiniam požeminiam vandeniui tiekti ir
vandens šiluminei energijai vartoti įrengimo, konservavimo ir
likvidavimo reikalavimų pažeidimas –

užtraukia baudą piliečiams nuo penkiasdešimt septynių iki penkių šimtų
septyniasdešimt devynių eurų ir pareigūnams – nuo dviejų šimtų
aštuoniasdešimt devynių iki vieno tūkstančio keturių šimtų
keturiasdešimt aštuonių eurų.

cia man taip rase pries 5 metus, kai ieskojausi analogiskai.