Tema: Re: BÅ«sto draudimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-10-09 23:09:24
Supratau, kad reiks domėtis ir konkrečiai klaust. A ko ant tų katilų
užsisėdau? Nes toks durnas aparatas kuriam parėjus žiemą nori nenori,
reikia keist. O ir vasarą šaltas dušas nesmagu.

Pas mane jie 2. Ir genda kartais BBŽ nuo ko. vienam degiklis ar tai
šilumokaitis savaitė po garantijos susipiso (nebepamenu jau), tada
plokštė už pusmečio, tada kitam plokštė, dar bbž kas buvo, nustojo
veikt, perrinkau visą elektroniką, vėl pradėjo eit, nebuvo noro dar
kartą meistrui mokėt kalno pinigų.