Tema: Re: šildytuvas vonelei
Autorius: For example John Smith
Data: 2020-10-04 16:27:37
Tikslumas 5 laipsniai, vonelėje vanduo, nieko agresyvaus. Panašu, kad ir
vonelę tokių išmatavimų daryti reiks pačiam. Akvariuminiai man patiko,
kad yra reguliatorius. Manau, kad siurbliuko nereiks, užteks savitakos.
Jau laipsniu šiltesnis kils į viršų ir tikiuosi sklis paviršiumi į
kraštus, atšals ir taip toliau.