Tema: Re: Patalpų dezinfekavimas?
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-10-03 13:10:41
Kad gelsta tai žinau, bet nesinorėtu švitint be efekto irgi :) vis
norėjau pasiskaičiuoti kiek valandų saulės ekvivalentas, bet nesugebėjau
informacijos rasti, nors čia labiau vaizdingas skaičius, UVC iš saulės
mažai ateina.

Su ta lempa ozoną užuodi per kelias sekundes, net už durų gan greit
pareina prie droselio už 5 metrų laido. Prie jos komplekte ir svarčiko
akiniai, ir viskas.