Tema: Re: apie židinius ir smarvę
Autorius: Sail
Data: 2020-10-01 15:01:30
Kai matau kas ten kamine priauga - netikiu veiksmingumu.

Ikisi kartona pro kamino pravala arba burzuikes/zidinio kamino anga, ir
padegi kamina. Jei neuzsidege, reiskia mazai priaugo.

Uzsidegus kontroliuoji procesa, reguliuodamas oro patekima i kamina.
Turi neuzgesti ir neperkaisti.

Paskiau sukrenta viskas apacion. Kaimynus pradziugini gausiais dumais,
bet karta i metus - ka jau padarysi.

Uztat greita ir veiksminga.