Tema: Re: Sildymo sistemo nuorinimas
Autorius: Sail
Data: 2020-10-01 13:43:05
Va tas H ant radiatoriu man  iki siol paslaptis kaip veikia. Jis tarp
kitko centre turi reguliavimo varzta, bent jau pas mane.

Turetu pas tave buti kazkur uzsukimai ant griztamo vamzdzio, gal but ant
kolektoriu - xz kaip ten reali situacija.

Trumpai tarus, galvoji kur gali but kamstis, uzsuki atsakas taip, kad
pravaryti pro ta dali vandeni.

Pas mane saules kolektorius be nuorintojo, nes tas pastoviai sudegdavo.
Bet turi isleidimo slanga, ir padavimo taip pat. Atsukdavau isleidimo,
paleisdavau su slegiu papildyma, ir isspaudydavo viska.