Tema: Re: Fasadas - iš ko?
Autorius: Spakainas
Data: 2020-09-24 09:03:05
Aš gi tau sakiau - dėk nuotrauką, patarsim. Nes ten xznajet kaip viskas
atrodo. Aš beveik galiu duot kedo kepurę prišikt, kad ir su medžiu
gražiai padaryt galima. Tik kad per daug skirtingų medžiagų nepridėt,
reikia matyt kas aplinkoj, kaip namas padarytas ir t.t.
Jei triedi britvom dėl viešumo - mesk man į privatą. Net ir ragelio nr
turėtum turėt. Aš tavo kažkokį su 353 galu turiu.