Tema: Re: Namo šiltinimas
Autorius: Tester
Data: 2020-09-10 11:58:52
Rimtai? Taip parašyta gamintojo instrukcijoje, kad galima nesmeigiuoti? Aš
tai skaičiau, kad kažkiek ten smeigių į m2 turi būti. O STR nieko nerašo tuo
klausimu?
Aš tai nufilmuočiau tokį darbą. O statybų inspekcijai negalima tokios
chaltūros skųsti, kad nubauduotų statytoją?

"Liveris"  wrote in message news:rjaj0p$pav$1@news.omnitel.net...

2020.09.09 14:03, Kipsas rašė:
> Kitame sklype vyksta statybos. Namas 2 aukštų. Architektūra - paprasčiau
> nebūna. Tiesiog pailgas stačiakampis. Dabar prasidėjo namo šiltinimas
> polistirolu ir nematau nė vienos smeigės. Į paką telpa 2 gabalai, tai jis
> gan storas. Ar ten viskas gerai? Tą prasme, be smeigių?
> Kiek esu matęs vaizdų, kaip šiltinami namai, visur naudojo smeiges.

Iki 6 metrų aukščio galima ir nesmeigiuoti, taip kalba per kursus
gamintojai. Arba galima apatinę ir virštuinę eilę smeigiuoti jei daroma
sau ;) jei daroma klientui tai galima ir visa nama smeigiuoti :D