Tema: Re: Klijai medienai prie sienos
Autorius: Spakainas
Data: 2020-09-03 09:33:49
Nepatinka kad reik vandeniu purkšt. gal ties montažiniais klijais
apsistosiu.
O ir plečiasi tie makrofleksai, net ir "nesiplečiantys". Klijavau
angokraščius styrodūru, susidūriau. Reik gerai ir patikimai įremt, nes
kitaip vistiek kelis mm išvažiuoja. Užsipisiu aš ten kiekvieną lentutę
ramstyt. Nors geriau pagalvojus gali ir taip tekt ramstyt...
Žodžiu, ačiū už dar vieną idėją, reiks gal pasibandyt. Kaip tik penosilo
kelios bankės atliko.