Tema: Re: Book reader
Autorius: Dikiz
Data: 2020-09-02 09:45:43
kazkada cia uzrekomendavo Kinde paperwhite,viskuo tinka ir patinka,kartais
noretusi fiziniu knopkiu psl vertimui,kaip kad pas kinde oasis,bettikrai
nera butinybe,O del dydzio  labai nieko ,kad retkarciais telpa ir I kisene
kartu su telefu.

"Kipsas"  parašė naujienų news:rilq60$25r$1@news.omnitel.net...

2020-09-01 15:18, Linas Petkevičius rašė:
> Man paskutiniais metais PocketBook sueina - pasirinkimas nemazas. Visokios
> fintifliuskos bent jau man negroja - siauriausi remeliai ir geriausias
> ekranas pirkimo dienai.

Turiu Pocketbook Sense. Ekrano šviesumas prisiderina prie apšvietimo.
Patenkintas.