Tema: Re: kėdė home ofisui
Autorius: SM
Data: 2020-08-31 11:23:50
$enis <gerai.gerai.ok@gmail.com> wrote:
> Parekomenduokit kokį pavykusį nebrangų modelį ką radot. Poreikiai
> minimalūs - ne per aukšta, be odos, porankiai nebūtini, užteks bent kad
> aukštis reguliuotųsi. Biudžetas 100-150eur
>
> Apčiupinėjau apsėdėjau Ikea Senukai Ermitažas asortimentą, neradau kas
> domintų.

Man asmeniskai IKEA patogiausia LÅNGFJÄLL
https://www.ikea.lt/lt/rooms/namu-biuras/sedimieji-biuro-baldai/biuro-kedes/langfjall-biuro-kede-juoda-tamsiai-pilka-spr-79177642
.. Sitas modelis turi keliolika kombinaciju, galima paciam susikomplektuoti.
Anksciau teko naudot MILLBERGET is IKEA. Pradzioj atrodo patogi, bet ilgiau
pasedejus jauciamas diskomfortas. Su LÅNGFJÄLL viskas ok.