Tema: Re: Polistirolas
Autorius: xbc
Data: 2020-07-20 17:53:44
Atsiprašau, buvau kiek pradingęs.

Gal gali plačiau paaiškinti: "su betonu nuimi ~3kN/m² nuo naudingos
apkrovos. Reiktų lengvesnio sprendimo."
- Kas ta naudinga apkrova?
- Kodėl reikia dar lengvesnio sprendimo ir koks tas sprendimas gali būti?

> Kas ten bus veikiama?
Sandėliuojami daiktai.

> Neparasei kokie plotai ten pas tave
Apie 15m2.

Nesu susidūręs su tuo polistirolu, nuėjau į parduotuvę "pačiupinėti".
EPS100, kaip medžiaga, man visai nepatiko. Stipriai spaudžiant deformuojasi,
net užlipus su batais lieka nedideli įspaudai. Aš suprantu, kad taškinės
apkrovos ant jos nebus, bet tikėjausi kažko tvirtesnio. Ekstruzinis
polistirolas (gelsvas) labiau patiko nei baltas. Kuo jie skiriasi? Ar
ekstruziniai polistirolai rūšiuojami pagal tvirtumo klases? Aš aiškaus
žymėjimo (kaip EPS100, EPS80 ir pan.) neradau.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody