Tema: Re: Įžeminimo kalimas
Autorius: E.D
Data: 2020-04-30 17:03:16
Pries metus man buvo poreikis isirengti izeminima gyvenamojo namo ivadui.
Snektelejau su tuos darbus daranciu elektriku, ko pasekoje veiksmai:
Susiorganizavau tinkama strypa. Mano atveju plieninis apie 4,5 m ilgio
ir gal 30 mm storio, smailiu galu. Smailinau irgi pats kampiniu slifuokliu.
Elektrikas patare pabandyt apsieiti be kalimo perforatoriaus, jei tokio
neturiu - gal jo net nereikes. Tad pasistates kopecias kaliau strypa
kujumi (kuvalda vulgaris), o pagalbininkas is pradziu strypa prilaike.
Sukaliau visa be problemu per kokias 20 min. Gruntas - zvyras, molis,
zvyras.
Prie strypo virsutinio galo prijungiau izeminimo kabeli.

Varzu matavimai ivyko be jokiu nesklandumu, atitinkamas popierius
gautas. (Juos atliko ne tas elektrikas, kuris dave patarimus).