Tema: Re: Duju ivedimas i nama
Autorius: G.K.
Data: 2020-01-31 13:24:57
Pas mane dujos atvestos iki namo ir ant fasado irengtas reduktorius.
Pozemines komunikacijos nuo namo iki magistrales yra ir jos prijungtos.
Ka reikia daryti nuo reduktoriaus i namo vidu as zinau.
Mano klausimas buvo ir yra kaip su ta dalimi kuria reikia padaryti uz
mano sklypo ribu. T.y. pastatyti spinta duju skaitikliu.
Kiek prisimenu anksciau tai budavo paslaugos teikejo rupestis ir darbai
ju saskaita, nes viskas kas uz mano sklypo ribu nera mano nuosavybe.