Tema: Re: Lauko elektros kabelis
Autorius: Bzik
Data: 2020-01-29 10:35:52
80cm, jei labai saugotis ir pagal taisykles. Jei nedirbama žemė, galima
nesikankint ir pakast mažesniam gyly. Kai molis ir reikia kast rankomis,
80cm neįkvepia. Tik dėl ramybės bet kokį kabelį reiktų įkišt į techninį
vamzdį.
IP44 montažinės dėžutės laike yra prisigaudė drėgmės. Tiesa normalių
sandariklių nenaudojau, o kišau per gamyklinius. Po atviru dangum
sudėtos kažkiek rimtesnės rozetės. Tarsi IP55 ar 56.
Beje, labai gerai būtų, jei lauko el.paleistum per atskirą nuotėkio rėlę.