Tema: Re: naudota kondensacinė džiovyklė
Autorius: ostapas
Data: 2020-01-17 10:00:04
Toks durnas klausimas - variklio kondensatoriaus keitimas nepadėtų?
Aš su Hoover'iu tampiausi - pasileidžia, padirba ir pyst klaida kad
perkaito. Pakeičiau termostatus, išvaliau viską ką tik įmanoma - same shit.
Paskui apsižiūrėjau, kad į vieną pusę būgno neprasuka. Tai kondensatorius už
1.2€ ir dirba va.

"Vytas"  wrote in message news:qvromk$cai$1@news.omnitel.net...

Paleidus mašiną su didele ar sunkia įkrova, dažnai iš pirmo karto neprasuka
būgno - reikia rankiniu būdu pakoreguot padėtį. Priežastis - puslaidininkio
komponento gedimas  variklio valdymo blokely, kartą taip jau buvo.

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----