Tema: Re: pagalbos! del elektros jungiklio
Autorius: Darelas
Data: 2020-01-05 17:31:32
Tai cia tas antras variantas, o pas mane pirmas. Pakeisti i antra reiketu
papildoma kabeli sienomis vedzioti, o tai nera paprasta.
Dabar mastau, kad gal pas mane i abu perjungejus skirtingos fazes yra
atvestos? Bet tada tarp faziu turetu buti  380 v itampa, kazinar is
principo taip grandine galetu veikti?
Pamatavau su testeriu, rodo 80-90 v itampa tarp dvieju faziniu laidu, is
viso nieko nebesuprantu...

--
Vilnius