Tema: Re: Vejos robotai - kur pirkti?
Autorius: Doncius
Data: 2019-08-29 11:23:04
I zmogu atsitrenks. ant zaislu uzvaziuos, ant slangos uzvaziuos. geriau
anrt vejos nieko nepalikinet. kojos pakist - neimanoma.

pas mane irgi yra batutas. jei pas tave jis nejudinamas - gali apvest
ribojimo laida aplink ji. as primontuoju papildomas lentas tarp koju -
tai atvaziaves atsitrenkia i jas ir nuvaziuoja. va kaip cia:

https://www.youtube.com/watch?v=VkENNHRhwds