Tema: Re: Virtuvine spintele kaitlentei
Autorius: ostapas
Data: 2019-08-27 16:58:07
Ai nu aš vieną atskirą spintelę konstravau - tai iš abiejų pusių liko tik
tiek. Nelabai tvirtai atrodė, bet gal stovės.

"Tomas"  wrote in message news:qk3ce0$a3t$1@news.omnitel.net...

Man pagal ikėjos stalviršių ilgius gavosi sudūrimas arba ties kaitlente,
arba per pusę kriauklės, arba vidury "darbo" zonos. Nutariau, kad šalia
kaitlentės galimai mažiausiai užknis.

O kaip bus iš tiesų - gyvenimas parodys.