Tema: Re: Langai Kaune?
Autorius: Ssang Yong
Data: 2019-08-27 16:05:57
Siaip gatve gan px butu, vaziavo ir pravaziavo, cia problema del didelio
parkingo pilno keliu simtu e vertes lavonu su isrurintom duslem, bendrikas
salia su visokiais pedikais megstanciais issiskirt is "pilkos mases" savo
balseliu, sunininkai su savo slamstu, krabo nauji kontikai prie pat lango,
is kuriu veza lygiai 4 valanda nakties su techniskai netvarkingu transportu
ir t.t.

"$enis" <gerai.gerai.ok@gmail.com> wrote in message
Jei dėl garso, prieš 10 metų dariausi langus 2 stiklų. Paketas 24mm,
Išorinis stiklas 6mm, vidinis 4mm. Už lango gatvė per šaligatvį, tai
uždarius langus girdisi tik švelnus mašinų ošimas. Aišku jei harlis kiaura
dusle pravažikoja, tai niekas nepadės. Per sienas pramuša :)

Darant su 3 stiklais manau būtų dar efektyvesnė garso izoliacija.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/