Tema: Re: Kuo uzsandarinti aplink vamzdzius, kad neateitu kvapai is kaimynu?
Autorius: mrlz777
Data: 2019-08-22 14:58:50
Nu jau ten tu bloku siuliu kaip ir nepavyks uzsandarinti, nes kaip matosi
nuotraukoje viskas paslepta.
Bet noriu papildomai uzsandarinti ten kur karsto, salto vandens ir
kanalizoko vamzdziai islenda is kaimyno lubu pro mano grindis.
Tik kaip jau minejau, beda, kad esu paslepes vamzdzius, tai vienintelis
dalykas ka galiu padaryti isiimti viena plytele apacioje ir tureti ~20x40cm
priejima.

Makrofleso pripurskimas nepadejo, tai galvoju gal kazka skysto reik pilti,
koki islyginamaji misini, ar ta pati cementa labiau atskiedus, kad i visus
tarpus patektu?

"Nitro"  wrote in message news:qjljpe$jmo$1@trimpas.omnitel.net...

Dumai (ar bent didzioji dalis) i vonia patenka ne ne per ventiliacija, o per
taip "stajakuose" ar kazkaip panasiai vadinamose vamzdynu magistralese
esancias ertmes. Turim ta pacia beda teviskej :) Reikia sandarint prie
vamdzyno esancias ir perdangos ploksciu ertmes.