Tema: Re: Kreidinių dažų plovimas
Autorius: Bomanz
Data: 2019-08-21 20:10:21
Nu. O aš pavaliau ant lubų kreidą, užtepiau giluminiu gruntu, tada keletoje
vietų ant viršaus užtepiau kažkokį alkidinį gruntą. Viską uždažiau emulsiniais
dažais. Po kelių metų alkidinis gruntas atsilupo ir susivyniojo. Ten kur
emulsiniai dažai užtepti tiesiai ant giluminio grunto - jokių problemų jau daug
metų.