Tema: Re: skalbiniu dziovykle
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2019-08-09 16:02:18
Mes tai beveik vien cotton programa naudojam ir viskas. Garai yra, bet
dar per 3 metus net nebandem :D
Ziurek, kad nebutu su "savaiminiu filtro isvalymu", nes pora pazystamu
turi ir finale reik sudetingai ardyti ir plauti silumokaiti. Pas mane
stovi paprastas filtras, kuri pati dziovykle periodiskai liepia
nusiurbti ir viskas.