Tema: Re: nukalkinimo filtras
Autorius: E.D
Data: 2019-08-01 15:10:24
Jei naudojamasi vandeniu nuolat ir per menesi bent pora kubu
isnaudojama, tai mano nuomone, reiketu naudoti normalia vandens
nukalkinimo sistema su jonu mainu procesu. Tokia, kur yra katijonito
kolona ir druskos turpalo bakas.
Kad ir tokia:
http://somis.lt/out_data/files/Filtrai_buiciai/Minkstinimo_filtrai/somsystem_price-list_somis_2019_lt.pdf
Rinktis reikia pagal isnaudojamo vanens kieki.
Kuo didesnis filtro uzpildo kiekis, to reciau bus reikalinga
regeneracija, tuo mazesnes druskos sanaudos.
Gert toks vanduo nerekomenduojamas - maistui ir gerimui patartina tureti
atskita neminkstinto vandens atsaka (nors is tikro zinau, kad geria
zmones minkstinta vandeni...).
Dar kaip kazakas rase, yra Dropson sistema, bet man atrodo kazkokie
burtai. Duotu pabandyt bent 3 menesius su teise grazinti - tikrai
bandyciau, nes irenginys yra labai kompaktiskas.