Tema: Re: lauko kameros
Autorius: Jonas
Data: 2019-07-31 10:29:24
http://www.arevita.lt/vaizdo-stebejimo-sistemos/IP-vaizdo-stebejimo-sistemos-UNIVIEW/IP-kameros-2Mpix-WiFi/NVR301-04LB-W-ir-4x-IPC322SR3-VSF28W-D-2Mpix-DOME-bevieliu-kameru-komplektas

300

"gopenzo"  wrote in message news:qhra5i$35j$1@trimpas.omnitel.net...

aš norėčiau sodyboj pasistatyt kažkiek kamerų, pradžiai kokias 2-3.
pradėjau žiūrėt aliexpress, ebay...tai susisuko galva. gal kas turit
pasidaręs setupą ir gali rekomenduot konkrečias prekes?

mintis tokia: statau nvr, prie jo jungiu 4g/wifi modemą/routerį, prie to
routerio per wifi jungiu kameras. prie nvr prisijungiu iš išorės ir
galiu peržiūrėt video. teisingai?

kaip toks nvr? įmanoma naudot?
https://www.aliexpress.com/item/32788088951.html

kokios kameros rekomenduotinos, kad rašytų tiek į SD kortelę, tiek į nvr?

aišku, norėtųsi viską paleist ant kokio hikvision, bet kažkaip brangoka
gaunasi...