Tema: Re: Gal kas pirkot istraukimo ventiliatoriu?
Autorius: Nioka
Data: 2019-07-30 15:36:10
Yra tokia rele, kur gali nustatyti ventiliatoriaus ijungima nuo apsvietimo
ijungimo ar isjungimo, veikimo laika ir dar daug kitokiu opciju:
https://www.senukai.lt/p/laiko-rele-eti-02470004-230-v-ac/b8n9?mtd=search-popup&pos=autocoplete&src=searchnode
Triuksmo lygis bus nesvarbus, jei ventiliatorius isijungs isejus is tualeto
ir isjungus sviesa.