Tema: Re: Ar veiks indukcine
Autorius: gopenzo
Data: 2019-07-29 08:36:09
pas mane dujos, bet stačiau indukcinę. tiesa, visa instaliacija nuo
skydinės pakeista. veikia. būna išmuša kai įjungiu vienu metu orkaitę,
indukcinę, skalbyklę ar panašiai. butas senos statybos žirmūnuose. dar
pradžioj norėjau galią pasikelt, bet kai prasidėjo popierizmas, o ir
viskas veikia tvarkingai, tai apeleidau tą reikalą kažkaip.