Tema: Re: Spintos/lentynos konfiguratorius
Autorius: Velnias
Data: 2019-07-23 15:22:38
Tas "universalis" atrodo gal ir variantas, man reikia kažko tokio
katilinėje. Kas nors bandėt realiai iš jo baldą sukonstruot?

"Arj"  wrote in message news:qh6tb7$dga$1@trimpas.omnitel.net...

as cia itariu labiau klausia apie kazka panasaus I ermitazo "universalis"
sistema.
Ikea tikrai turi, tik ten jos atveju kaina jau nebe sandeliui gaunasi, o
svetainei.

"Nioka"  parašė naujienų news:qh6she$cgt$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek zinau, SSS, ermitazas ir kt. baldiniu ploksciu pjovejai gamina detales
pagal uzsakovo pateiktus matmenis. Taigi, susiprojektuoji savo lentyna,
spinta ir t.t., tada uzsisakai reikalingas detales, nurodydamas matmenis ir
briaunu laminavima. Po to susigrezioji kur reikia ir susirenki gamini.
Baldiniu ploksciu lapu (ruosiniu) dydis cia nei prie ko. Populiariausias
LMDP lapas siuo metu 2800x2070mm.