Tema: Re: Klozeto paieškos
Autorius: Bomanz
Data: 2019-07-22 12:02:12
Villeroy & Boch gamina su vandeniu atstumiančia danga. Pavadinime žodis "Ceramic
Plus", kainuoja ~ €100 brangiau už analogišką be dangos. Pirkau prieš pusmetį,
kol kas džiugina. Šū*as limpa silpniau, visokios kalkės ir šlapimo akmenys
beveik nesikaupia. Kas dar patiko - gerai nusileidžia, dažnai pašikus pakanka
4ltr. Pas mane pakabinamas "O'Novo". Yra šito modelio pastatomų.

Jų tinklapyje reikia atkreipti dėmesį, kad jei aprašyme parašyta "Ceramic Plus",
tai nereiškia kad visi turi tokią dangą, tai reiškia kad yra gaminamas variantas
su tokia danga.