Tema: Re: Kam nors teko keisti anoda Drazice boileryje?
Autorius: newsreader
Data: 2019-07-18 20:36:55
Laidu pajungimui kaip ir uztektu, bet ar pavyks ikisti ~30cm ilgio anoda
tai klausimas.

I originalia vieta imontuoti butu hemorojus, nes reikia kazkokiu budu
isvest i lauka laida ir taip, kad jis butu izoliuotas nuo korpuso.
Reiketu grezti flansa, daryti sriegi.

Btw tam linke kur as idejau realiai jie parduoda ne toki koks parodytas
nuotraukoje. Realiai jis atrodo panasiai i sita
https://www.regulus.eu/en/200-150-electronic-anode-rod-universal