Tema: Re: Pertvara II
Autorius: Nioka
Data: 2019-07-10 11:10:35
10-12 cm pakelimui truputi mazoka, jei daryt 3. priimtiniausia varianta: 5cm
polistirolo, 5cm betono ir 2cm drindu danga, lyg ir gaunasi. Bet jei
vedziosi betone grindini sildyma, - geriau 6-7cm betono sluoksnis. Gal but
verta apsiltint 5cm vata rusio lubas, o po grindu stiazke det 3cm
polistirolo.
Pas mane pirmiau pastatytos pertvaros (is plytu), o po to padarytos 3. var.
grindys, bet manau, kad galima ir atvirkscia tvarka. Svarbu statant pertvara
is GKP, prigreziant apatini profili, nepragezt sildymo vamzdeliu.