Tema: Re: Dulkiu siurblys
Autorius: KandysRomka
Data: 2019-07-05 16:29:37
Dyson nera blogai, bent UK. Pagal detaliu gedimus, praktiskai 90 procentu
antro siurblio susirinkau, gedo gedo gedo, keite keite keite :)
"Herkus" <Nera@mailo.net> wrote in message
Man pries menesi toks, tik 32.4V uzsilenke atlaikes virs metu. Garantinis
pasake bateriju bloko gedimas, detales nebetiekiamos ir grazino €. Kol veike
buvo geras dalykas. Ieskaus kito, idomu ar Dyson V10 verti savo kainos.
Dabar ziuriu, kad butu pravartu ir su nuimamu vamzdziu

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/