Tema: Re: balkono grindų lyginimas
Autorius: Bomanz
Data: 2019-07-10 11:55:36
Grindys tikriausiai betoninės, ar tinkas nutrupės ar ne priklauso kiek gerai
sukibs su grindimis.

Nežinau kas yra "vinilas". Jei kažkas panašaus į linoleumą tinkas turbūt netiks.
Bent jau aš (ne profas) nepadaryčiau pakankamai lygaus paviršiaus. Ir pernelyg
minkštas, trupės paspaudus smailia kėdės koja. Plytelių klijai gal kiek kietesni
ir geriau sukimba, bet lygų paviršių padaryti dar sunkiau nei su tinku.