Tema: Re: Pilnos apdailos kaina kv.m
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-07-03 15:09:32
Man gavosi apie 18000 eur - 94 kvadratams*.

Seno buto kapitalinis remontas ir įrengimas - senų langų keitimas į
naujus, santechnikos keitimas, dalies elektros laidų /rozečių vietų
ketimas, tapetų lupimas, sienų glaistymas, dažymas, parketo šveitimas,
alyvavimas, plytelių nuėmimas, grindų plytelių klojimas,  šiek tiek
sienų griovimo, šiek tiek tinkavimo, balkono grindų remontas. Į sumą
įtraukta virtuvės baldai (IKEA) ir virtuvės buitinė technika, vonios
kambario įranga ir baldai, taip pat wc mazgo įranga, grindjuostės ir t.t.

Kitaip tariant nuo griuvėsių iki pilnai įsikelti paruošto buto.
Medžiagos buvo vidutinės - pagrinde knauf ir pan.

*Savo rankomis dariausi ~95 procentus darbų.
Jei būčiau viską samdęs, suma dar didėtų apie 12000 eur.