Tema: Re: kaip pakelt grindis
Autorius: gopenzo
Data: 2019-06-14 08:22:53
o tai dabartinės grindys kokios? pirmas aukštas? perdanga medinė ar
betoninė? ar rusys apačioj yra?

šiaip jeigu aplinkybės leidžia, tai tik pilt smėlį ir betonuot manau.

ir šiaip jeigu pats žadi daryt, tai aš asmeniškai betonuočiau, dėčiau
vinilinę dangą kokią ir dušo padą, bus žymiai greičiau ir papraščiau nei
žaist su plytelėm ir trapais.