Tema: Re: robotizacija
Autorius: bzik
Data: 2019-06-10 11:43:07
pabandymas nepasiteisino. Žmonos pirma reakcija teigiama. Man nepatiko
iškart. Langai pošvariai, kol saulė nepašviečia :) Priežiūros daug, nes
turi būt šalia. Triukšmo daug. Jei reikia gražiau, turi prasukinėt
pakartotinai.
Su nubraukėju per tą laiką ,ką robotas vieną valo, nuvalau švariau
du-tris ir dar rėmus praeinu.
Vienintelis pateisinimas, apvalyt sunkiai prieinamus langus.