Tema: Re: Nilfisk auksto slegio plovykla
Autorius: Vaikis_
Data: 2019-05-16 15:03:38
bzik <bzik@bzik.bz> Wrote in message:
> Gitana neapsiima? ?iaip priklauso nuo gamintojo pozicijos.Karcher patvirtino, kad joki? problem? su pirktu u?sieny. D?l B&S variklio taip pat buvau gav?s patvirtinim?.2019-05-16 13:09, Vaikis_ ra??:> "ostapas" <bertamarija@gmail.com> Wrote in message:>> amazon.co.uk vis akcij? paduoda"Vaikis_"  wrote in message news:qbj7d8$b4j$1@trimpas.omnitel.net...-- Sveiki, yra kas prekiauja Nilfisk auksto slegio plovyklom gerqkaina? :)----Android NewsGroup Reader----http://usenet.sinaapp.com/> > Akcijos dar ne viskas,  beda jog garantijos niekas LT nepadarys. O>   ir mano norimam modeliui jokiu akciju nera.>

Niflisk atstovui paskambinus sake jog garantijos neatliks jeigu
 pirkta ne LT,  aisku detales uzsakyti galima per Gitana ar kita
 pardaveja.
Atrodo gyvenam EU, bet kai kurie issipisineja. Juolab gitanos
 kainodara zemiau plintuso, turbut asilu iesko kas pirktu uz tiek.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/