Tema: Re: Zoliapjoves traktoriukas
Autorius: Sarunas
Data: 2019-05-15 16:22:15
Jau viena traktoriuka "suvazinet" baigiu (apie 60 a sklypas). Jei daug
medziu, daug ir lapu, randasi ir samana...reikia ir pasukuoti ... su
frontaline jau nesurinksi...jei nelabai lygu - ir sluota sunkiai paima.
Kazkaip sukuosi apie medzius ir gelynus su klasikine deka. Be rinktuvo -
nekas... Vasara mulciuodavau, bet apie namus labai nesasi zole vidun.
Rinkdavau su rankine. Rudeni vargdavau su sluota, paskui pradejau mulciuoti
ir lapus...tada geriau sluota veikia.  Dabar pirkau nauja AL-KO T 16-105.5
HD su rinktuvu. Sena zole sukavau su su ant spec. peiliu uzdetom
spyruoklem..kitas vaizdas kai svariai surenki.
Nors pries 10 m tik pjaudavau, irgi visai grazu buvo...:). Su 600 Eur - na
labai reikia paieskot tokiam plotui. 17 aj (107 cm deka) Brigsu dirbau iki
siol. Be rinktuvo mane tenkino...su maziau - greiciau sudevesi.
P.S. dar yra kiek zinau hidrostatai dvieju tipu... vienas kazkoks
netikras...pigesnis.

"Gostis"  wrote in message news:qbh0v8$3en$1@trimpas.omnitel.net...

Imčiau tik su frontaline deka, stipriai stipriai palengvins manevravimą apie
medžius ir kt. objektus.
Ir hidrostatinė transmisija, vienareikšmiškai.

"Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
| Anksčiau naudojausi Murray Sentinel (17,0 AG / 107 cm pjovimas, be
surinkimo dėžės), bet šiai vasarai nebeliko. Ar labai jausis
galingumas tarp 17,0 ir kokių 14,0 ar net 12 AG?
| Pjaunamo ploto apie 40 arų aplink sodybą (ir aplink vaismedžius, ir
pagrioviai, ir lygūs plotai, ir nelabai).
| Į ką atkreipti dėmesį renkantis naudotą vejapjovės traktoriuką? Biudžetas
iki 600 Eur maždaug.